مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / پارچه مبلی / نمایندگی فروش پارچه مبلی راه دار یزد

نمایندگی فروش پارچه مبلی راه دار یزد

پارچه مبلی در طرح ها و جنس های مختلف تولید شده که ویژگی های بسیار خوبی برای سلامت مبلمان دارد. نمایندگی فروش پارچه مبلی راه دار یزد به عرضه کلی و عمده محصولات در بازار داخلی می پردازد.

نمایندگی فروش پارچه مبلی راه دار یزد

همه چیز در مورد پارچه مبلی

 همه چیز در مورد پارچه مبلی پارچه مبلی از الیاف طبیعی و مصنوعی به دست می آید که بسته به نوع مبلمان تولید شده دارد. از جمله پارچه هایی که برای ساخت این محصول استفاده می شود می توان موارد زیر را نام برد:

  • مخمل
  • سلطنتی
  • ترک
  • شانل
  • کوبلن

پارچه های مخمل برای مبلمان استیل بهترین گزینه به حساب می آید و همچنین برای مبلمان راحتی نیز از آن استفاده می شود. از پارچه های کتان که دارای الیاف طبیعی هستند و پارچه های اسپورت برای مبلمان راحتی به کار گرفته می شوند.

پارچه های نام برده شده چروک نمی شوند و ضد لک هستند. همچنین باید از مقاومت کافی در برابر نور خورشید و گرد و غبار برخوردار باشند. این پارچه تنوع زیادی در طرح و مدل و رنگ دارد و تمام سلیقه ها را درگیر می کند. نگهداری و تمیز کردن آنها بسیار راحت است.

پارچه ای که انتخاب می شود بسته به اینکه در چه مکانی قرار است استفاده شود انتخاب می شود. در اتاق هایی که نورگیر است باید از پارچه های ضخیمی استفاه شود تا نور را از خود عبور ندهند و بافت های زیرین مبل را تحت تاثیر قرار ندهند.

پخش عمده انواع پارچه مبلی راه دار صادراتی

پخش عمده انواع پارچه مبلی راه دار صادراتی

این مجموعه به عنوان یکی از برترین پخش کنندگان عمده انواع پارچه مبلی راه دار صادراتی در ایران، مفتخر است به مشتریان و خریداران در زمینه ارائه مرغوب ترین محصولات خدمت می کند و به دنبال کسب رضایت این افراد می باشد.

این کالا ویژگی ها و مزایای بسیار ویژه ای دارد و با تنوعی که در طرح و بسته بندی های آن از سوی تولید کنندگان ایجاد شده است سلیقه های زیادی را به سمت خود سوق داده است. کارشناسان فروش در محل سعی نموده اند تنوع بالایی در پخش عمده پارچه مبلی داشته باشند و مشتریان را با انتخابات بیشتری مواجه کنند. محصولات با ضمانت کامل و به صورت عمده ای به فروش می رسد.

در صورتی که خرید عمده ای را انتخاب کنید می توانید هزینه کمتری برای این محصول پرداخت نمایید. برندهای کالا از بهترین تولیدکنندگان در خارج و داخل کشور برگزیده شده و در دسترس خریداران و مصرف کنندگان قرار داده می شود. پارچه مبلی صادراتی باکیفیت ترین پارچه ای است که در بازار داخلی و بین المللی عرضه می شود و مشتریان داخلی نیز می توانند از ویژگی های آن نهایت بهره را ببرند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

مطلب پیشنهادی

پخش جدیدترین پارچه مبلی چرم مخمل ترک

در سراسر جهان، وسیله پرکاربرد هر منزل و یا مکان، مبل می باشد که انتخاب آن با توجه به پارامترهایی قابل بررسی و مهم است. نوع پارچه از آن دست پارامترها می باشد. جن

دیدگاهتان را بنویسید