مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / ابر اسفنج / فروش ابر اسفنج | مرکز فروش انواع الیاف مصنوعی

فروش ابر اسفنج | مرکز فروش انواع الیاف مصنوعی

فروش ابر اسفنج مورد نیاز کارگاه ها و کارخانه های تولیدی انواع تشک و مبلمان در مراکز و نمایندگی های که در سرتاسر کشور وجود دارد عرضه و به فروش می رسد اما شما می توانید با مراجعه به این مراکز محصول مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری نماید.

فروش ابر اسفنج | مرکز فروش انواع الیاف مصنوعی

فروش عمده ابر و اسفنج

فروش عمده ابر و اسفنجشاید شما گمان می کنید که ابر و اسفنج با یکدیگر فرق دارند اما در کل می توان گفت که اسفنج ها در واقع همان ابر هستند. اسفنج ها در سایز و وزن های متفاوتی تولید می شوند که در واقع می توان گفت  ضخامت آن ها از یک سانت شروع و تا ۱۵ سانت در وزن ۱۰ کیلو تا ۴۵ کیلو تولید می گردد.

شاید این سوال در ذهن شما به وجود آماده باشد که منظوز از کیلو ابر چه است؟ می توان گفت هر چه مواد بیشتری به ابر تزریق شود باعث می شود دوام آن بالاتر برود در نتیجه کیلو آن ابر نیزبالاتر است. معمولا ابر بکار بده شده در پشتی مبلمان ابر ۲۰ کیلویی استفاده می شود ولی گاهی مواقع مشاهده شده است ابر ۳۰ کیلویی برای نشیمن مبلمان نیز استفاده شده اما در کل می توان گفت کار درستی از نظر تولید مبل سازی نمی تواند باشد.

اما برای این که دوام و عمر یک مبل را افزایش داد تا مشتری از خرید آن راضی باشد استفاده از اسفنج های ۳۰ کیلویی در دسته ها و پشتی مبل می باشد.

مرکز خرید و فروش ابر و اسفنج

مرکز خرید و فروش ابر و اسفنجاگر شما از جمله خریداران ابر و اسفنج برای کارگاه های تولیدی مبلمان و سایر خدمات دیگر در شهر مشهد می باشید، می توانید به مراکز خرید و فروش ابر و اسفنج در مشهد مراجعه نماید و همچنین شما با مراجعه به این مراکز می توانید از کارشناسان و مسئولین فروش در این مراکز راهنمایی و مشاوره بگیرید.

کارخانه ابر سازی مشهد توانسته اند با بکارگیری دانش کارشناسان و دستگاه های پیشرفته محصولات با کیفیتی و بالای را تولید نمایند. تولید اسفنج در این کارخانه ها باعث گردیده نیاز مشتریان داخلی را به خرید محصولات مشابه خارجی دور نگاه دارد و بیشتر خریداران به خرید محصولات تولیدی در کارخانه های ایرانی و باکیفیت بسیار بالا دارند.

لیست قیمت ابر و اسفنج

لیست قیمت ابر و اسفنج شاید تا به حال برای خرید تشک به مراکز عرضه تشک خواب مراجعه نموده باشید که قیمت این محصول با توجه به نوع فوم و اسفنج به کار برده شده در آن ها بسیار متماییز می باشد.

اگر شما از جمله تولید کنندگان تشک شیرازی ابر و تاسفنج می باشید می توانید، از مراکز فروش ابر و اسفنج شیراز لیست قیمت ابر تشک این محصولات را مطلع شوید و از میان تنوع بسیار زیاد محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید.

سفارش اینترنتی ابر و اسفنج به قیمت عمده

سفارش اینترنتی ابر و اسفنج به قیمت عمدهامروزه به دلیل مشغله کاری باعث شده بیشتر افراد نتوانند برای تهیه محصولات مورد نیاز خود به مراکز فروش ابر و اسفنج مورد نیاز خود به صورت حضوری مراجعه نمایند به همین دلیل می توانند محصولات مورد نظر خود را با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز مراجعه نمایند و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند، از جمله مزایای خرید اینترنتی می توان به مواردی اشاره داشت که عبارتند از:

  • قیمت مناسب محصولات
  • تنوع بالای محصولات
  • بسته بندی مناسب
  • ارسال به موقع و رایگان
  • خدمات پس از فروش و گارانتی محصول

امروزه کارخانه اسفنج البرز توانسته علاوه بر تولید انواع ابر و اسفنج با استفاده از تکنولوژی و همچنین دانش کارشناسان خود تکنولوژی تولید ابر و اسفنج پلی یورتان نیز دست یابد. در واقع پلی یورتان نیز نوعی ابر و اسفنج می باشد که امروزه در کفی مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند.

کارخانه تولید ابر اسفنج در کشور

کارخانه تولید ابر اسفنج در کشورمراکز فروش ابر و اسفنج اصفهان توانسته اند محصولات با کیفیت دیگری را در مراکز خود با قیمت بسیار مناسب به فروش برسانند. از جمله محصولات عرضه شده در این مراکز عبارتند از:

  1. ابر
  2. اسفنج
  3. فوم سرد
  4. فوم گرم
  5. فوم ویژه
  6. اسفنج پلی یورتان

قیمت اسفنج فشرده عرضه شده در این مراکز بسیار مناسب بوده به صورتی که شما می توانید این محصولات را برای تولیدات خود بکار ببرید.
فوم ها نیز که در این مراکز تولید می شوند خریداران بسیاری دارند به صورتی که در انواع کارگاه های تولیدی مبلمان، خودرو سازی ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بهترین ابر اسکاچ نرم ظرفشویی

صادرات ابر اسکاچ ظرفشویی نرم با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود؛ به طور کلی اسکاچ های صادراتی از درجه مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و جزء بهترین های حوزه خود به ش

دیدگاهتان را بنویسید